מסלול חד יומי בחונאן

orit_amir

”מסלולי טיול בכפר דהאנג שבסין Dehang“

קרא עוד

אפשר לעשות אינסוף מסלולים באיזור הכפר דהאנג וללכת לאיבוד שם בין הגבעות והנוף המדהים. 2 מסלולים עיקריים שעשינו הם:

1. תצפית Tienwen Platform מסלול העובר בין טראסות ויער גשם ומטפס עד לנקודת תצפית יפה על האיזור. הולכים לאורך הכפר (יש למעשה רחוב ראשי אחד) ומגיעים עד לנהר ועוברים אותו. אז פונים שמאלה והולכים עם הדרך המרוצפת שמובילה אל עמק בו ישנן טראסות אורז. ממשיכים כל הזמן לאורך הדרך, תוך שעוברים בין חרקי היער המדהימים. בנקודה מסויימת הדרך מתחילה לעלות, כולל טיפוס מדרגות יחסית אנכי. סה"כ התצפית בסוף (לאחר כשעתיים וחצי הליכה בלחות ובחום המתישים) יפה מאוד, אבל אפשר להסתפק גם בעצירה באמצע הטיפוס ולצפות על הנוף. לנו לקח כחמש שעות סך הכל לא כולל עצירה בתצפית, אבל כולל עצירות מרובות בדרך).

2. אפשרות נוספת: פונים בנהר ימינה. ממשיכים לאורך השביל. גם פה יש טראסות אורז ודוכני אוכל מקומיים. איזור זה היה מתוייר יותר ממסלול התצפית. לאחר שפניתם ימינה והלכתם כ-1.5 ק"מ, ישנו בודקה עם אוכל ושתייה משם יש התפצלות: - אם ממשיכים ימינה (זה יותר ישר-ימינה) – יש מסלול הליכה של טיפוס לאורך 1.5 ק"מ עם מלא מפלונים קטנים. הכניסה לשם עולה 20 יואן (אלא אם השומר לא נמצא...) שווה להיכנס. - אם פונים שמאלה מגיעים ל-Liusha Waterfall – המפל הגבוה ביותר בסין (216 מטרים). המפל למעשה נראה כברז עם דליפה שיצר אגם נחמד תחתיו. לא עולה כניסה.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול חד יומי בחונאן

אין עדיין פוסטים על מסלול חד יומי בחונאן.