חזרנו לפני כשבוע, מטיול של 3 שבועות בוייטנאם ,שתוכנן בסיוע אודי מאירי והסוכנת,
Giang מחברת ATT ASIA TRAVEL.
הטיול כלל 2 משפחות עם ילדים בוגרים וקטנים (קבוצה של 10) ,שתוכנן והותאם לדרישות שלנו ,באופן מושלם. נחתנו בהאנוי עם קבלת פנים מדהימה , לאחר יום מנוחה התחלנו לטפס לכיוון הצפון דרך נופים מהממים, ביקור וסיור אותנטי בשבטים ובמקומות שכמעט ולא ראינו תיירים כלל ,תוך ליווי והסבר של מדריך אגדי בשם צ’ום מטעם החברה, דובר אנגלית שוטפת ,מצחיק, לבבי וחייכן שדאג לנו ולילדים מא' ועד ת, ופשוט חשב על כל פרט בטיול ותמיד בנועם ובחיוך. וכמובן ידע איך להעביר את התכנים באופן מעניין ואותנטי . הנקודה הצפונית שהגענו הייתה סאפה ומשם ירדנו חזרה ברכבת לילה להאנוי. לאחר מיכן המשכנו להפלגה להלונג באיי, ומשם חזרה להאנוי וטיסה להויאן. הויאן הייתה פשוט מושלמת ,(למעט החום והלחות רצוי בשעות הצהרים לשרוץ בבריכה או במזגן בחדר), כל מה ששמענו על העיר , קראנו, והמלצות שקיבלנו היו מדויקים ונכונים. אנחנו בילינו 4 ימים בהויאן ובכל יום חווינו והתנסו במשהו אחר, המלצה שלי לא לוותר על הגעה לחוף הים .לאחר מיכן המשכו לדאלת לטיול אופנועים שהיה אחד האטרקציות המהנות בטיול , וגם סאנפלינג מפלים -שהיה מאתגר עם המון אנדרנלין (מתאים לילדים מגיל 12 ומעלה). יש גם אטרקציות לילדים קטנים יותר המשלב טיול קצר בנחל , ומגלשות הרים .משם המשכנו לנה טארנג עיר חוף מהממת ופעילה ,אנחנו ישנו מחוץ לעיר בריזורט בשם MIA,ישנם כמה כאלו מחוץ לנה טארג, והם פשוט בסטנדרט גבוה ובאיכויות בינלאומיות. בנוסף ממליץ מאוד לישון 2 לילות באחד מבתי המלון באי VINPEARL ולשהות ולבלות יום בפארק מים וייתר האטרקציות של הפארק . משם נסענו להו צי מין (סייגון) וחזרה לארץ .
לסיכום כמשפחה שמטיילת די הרבה בעולם באופן עצמאי לחלוטין ,חששנו בהתחלה , מהחיבור לאודי שתכנן עבורנו את הטיול ,ומהסוכנות ATT ASIA TRAVEL,בבעלות GIANG שבה הפקדנו את כל ההוצאה לפועל של הטיול בהיבט הלוגיסטי ותפעולי ,אך לשמחתנו זאת הייתה החלטה כל כך נכונה ונבונה עברינו בדיעבד .היות וטיול בויטנאם עם ילדים קטנים מאתגר מאוד (בפרט בצפון) , וגם בגלל קשיי תקשורת ושפה ,ברוב המקומות הם עדין לא דוברים אנגלית ,ואין אפשרות להתנייד באופן עצמאי עם משפחה ורכב. לכן הבחירה באודי מאיר לתכנון הטיול יצא מוצלח , וגם הרבה בזכות הסוכנת GIANG שהייתה מקסימה, איכפתית ודאגה שהכל ידפוק ויהיה לשביעות רצוננו ,ואף לתת לנו פיצוי על עיכוב ודברים שלא היו בשליטתה ובאחריותה .במילים אחרות היא בעיני הסוכנת האידאלית “שגר ושכח”.וכמובן אני חייב להודות לאודי מאירי המדריך שתכננן את המסלול האידיאלי עבורנו גם מבחינת נופים ,תרבות ,אתגרים ,ואטרקציות. (נייד של אודי - 052-3354295).
טיול 3 שבועות לוייטנאם בסיוע המדריך אודי מאירי וסוכנות ATT ASIA TRAVEL