בחודש ספטמבר האחרון משפחתי ואני טסנו לטיול בן שבוע לכרתים

טסנו בטיסת אל על ב 15.9 לפנות בוקר . נחתנו בשדה התעופה הרקליון בסביבות שמונה בבוקר ונסענו אל המלון

Stella palace resort&spa הזמנו את המלון בבוקינג על בסיס הכל כלול שבוע במלון עלה ל 6 נפשות 6000 שקל לשני חדרים עם נוף למרפסת ישנה אפשרות לבקש חדר ליד חדר או מיטת תינוק במקרה הצורך

קישור לאתר בוקינג: https://www.booking.com/hotel/gr/stella-palace.en.htmlaid=1968299&no_rooms=1&group_adults=2

כאשר הגענו למלון ישר קיבלנו את החדר מצוחצח ומסודר , החדרים מעוצבים נורא יפה

ולכולם ישנה מרפסת עם נוף לבריכה במלון ישנם גם וילות עם בריכות פרטיות

לאחר קבלת החדרים סיירנו באתר הנופש הענקי באתר ישנו חוף פרטי לאורחי המלון פארק מים לגדולים ולקטנים ו4 בריכות שחיה ענקיות ישנם ערסלים מפוזרים לאורך אתר הנופש , ליד הבריכות יש כסאות מיטות שיזוף ושמשיות בחינם , יש בר עם שתייה ואוכל . מכיוון שההינו על בסיס הכל כלול יכולנו לקחת מהברים שתייה חופשית קרפים גלידות כריכים ציפסים וכו צוות הניקיון מצויין הכל מטופח ויפה . האוכל בחדר האוכל מגוון ובכל ערב יש נושא לאוכל לדוגמא ערב איטלקי , יווני וכו מבחר המזון מגוון ועשיר.

כל ערב ישנה הופעה הנערכת על ידי צוות הבידור לדוגמא מופעי קסמים , ערב ריקודים וכו.

באתר הנופש יש גם מועדון לילדים ומשחקיה עם הוקי סנוקר וכדומה .

במהלך השבוע נסענו פעמיים אל הרקליון הנמצאת במרחק נסיעה של 30 דק מאתר הנופש הסתובבנו בעיר ובחנויות וצפינו בים הצלול והכחול

לסיכום כרתים הוא מקום מצויין לחופשת בטן גב בכדי להרגע מכל הלחץ אני מאוד ממליץ לשהות

ב Stella palace resort&spa המלון מתאים למשפחות וצוות המלון נהדר .

טסנו חזרה אם אל על ונחתנו ב 22.9 בסביבות שש בבוקר עייפים אך מרוצים.