הקרנבל של סלבדור(הצד האחר)

​​​​​אני הולך לספר כאן על הקרנבל שאני וחברה שלי חווינו בתור זוג בקרנבל של סלבדור(פברואר 2020).

כמובן שהזמנו דירה כחצי שנה מראש לקרנבל אך רצה הגורל ומה שהזמנו דרך בוקינג בוטל חודש לפני הקרנבל(כשרב הדירות תפוסות והמחירים בשמיים) וכך יצא שבחרנו בהוסטל שנמצא בשכונת קאמפו גראנדה.

כשחיפשנו מידע על הקרנבל בסלבדור לא מצאנו כלום חוץ ממשאיות הטריו שנוסעות לאורך החוף של בארה ולכן התבאסנו שאנחנו נמצאים כל כך רחוק ממרכז העניינים(קאמפו גראנדה נמצאת 3 קמ צפונה מבארה ומהים).

ההוסטל ששהינו בו נקרא באנקו דוס אינגלס 36,ההוסטל נמצא ממש צמוד לכיכר המרכזית של קאמפו גראנדה, כבר ביום שלפני הקרנבל ראינו והרגשנו שיש אווירה מיוחדת באיזור שלנו, ולאחר סיבוב קצר באיזור הבנו שגם בשכונה זאת ישנן משאיות טריו הנעות בין הרחובות ואלפי מקומיים(ומעט מאוד תיירים) מציפים את הרחובות ורוקדים ושרים ללא הבדל בין לילה ליום.

כמעט בכל שעה(בין 8 בבוקר עד 3 בלילה) הקרנבל בועט בקאמפו גראנדה, בין אם במסיבות צבע, במסיבות מים או דוכני בירה ואוכל ואף סתם ריקודים באמצע הרחוב.

למרות שהיינו בין הלבנים היחידים באיזור, לאורך כל זמן הקרנבל לא הרגשנו מאוימים בשום צורה שהיא, אך יש לציין כי הברזילאים מאוד מיניים בתקופת הקרנבל ובנים ובנות כאחד עשויים לקבל שריקות, נגיעות ואף לאפ דאנס בכל רגע נתון. ציפינו למצבי שוד ואלימות כלפינו אך לא חשנו בכלל סכנה (העובדה שהיינו זוג כנראה תרמה לזה רבות) אך התכוננו מראש עם חגורת כסף, ללא טלפונים וללא דברים יקרי ערך.

ארבעה טיפים אחרונים לקראת סיום:

1. בתקופת הקרנבל הרבה מאוד רחובות סגורים וקשה מאוד להתנייד עם אוטובוסים או מוניות(אובר).

2.אם אתם מגיעים לאיזור לפני הקרנבל או נשארים לכמה ימים לאחר הקרנבל, קאמפו גראנדה נמצאת במרחק של 3 ק"מ מבארה ומפלוריניו(שתי השכונות המתוירות של סלבדור) שזה בערך 15₪ באובר לכיוון.

3.הוסטל באנקו דוס אינגלס,מי שמוכן להתפשר מעט על תנאי חדר(אין מזגן, טיפה מלוכלך) בשביל מיקום מעולה זה אחלה הוסטל בשבילו ובמחיר מעולה ביחס לתקופת הקרנבל.

4.מסלול המשאיות מתחיל בכיכר קאמפו גרנדה ועושה מסלול מעגלי דרך רחוב sete de setembro.