טיול בנות בניו יורק של החגים.

את חנוכה האחרון ביליתי בניו יורק.

נסענו חמש בנות משפחה לחוות את העיר הגדולה בתקופה של טרום כריסטמס ולחגוג ימי הולדת .

3 מאתנו ילידות דצמבר וזה היה תירוץ נפלא לחזור לעיר הגדולה. 🎅🏼🎂✈️

לרובנו זה היה ביקור חוזר בעיר כך שדלגנו בקלילות על רוב מקומות החובה.

אל מקומות שאהבנו מביקורים קודמים חזרנו ובדקנו איך הם עומדים במבחן החורף.

מצאנו עיר יפה, קרה ועמוסה אך גם רב גונית, מקושטת וחגיגית במיוחד. 🎉🎉

טיסה – טסנו באייר פראנס עם עצירת ביניים בת 3 שעות בפריז.

הטיסות נקנו 7 חודשים מראש במחיר נוח של 585 $ לנוסעת. מומלץ מאד.

מלון

לנו במלון פשוט שלא היה בחירתי הראשונה. המחירים בתקופה בה נסענו היו מטורפים. מעל 400 דולר ללילה לחדר מלון פשוט. בסוף השגתי במחיר מבצע את מלון

WINGATE BY WYNDHAM MANHATTAN MIDTOWN מלון מאד פשוט במיקום נפלא.

ממש ליד המדיסון סקוור גארדן.

לקחנו 2 חדרים צמודים עם שתי מיטות כפולות בכל אחד. הבקורות על המלון לא היו חיוביות במיוחד ודי חששנו אבל בסהכ היה בסדר גמור, מה שמלמד אותי לקרוא בקורות בטריפאדוויזר בזהירות גדולה. ממליצה לקחת חדרים עורפיים בקומה גבוהה. החדרים פשוטים ודי מיושנים אבל הם גדולים, המיטות נוחות, בכל חדר היה מקרר קטן, מיקרו ומכונת קפה. יש גם מזגן. יש אפילו ארוחת בוקר קלה בסגנון מוטלים שהיה נחמד לפתוח אתה את היום. לנו היה נוח מאד.

מסלול – היה לנו שבוע שלם בעיר וגם שילבנו הופעה.

חזרנו אל הקלאסיקות של העיר, ביקרנו בשווקים חגיגיים. עשינו שייט לצפות בגברת הראשונה, ראינו גרפיטי בברוקלין וגם הופעה נהדרת במדיסון סקוור גארדן.

אחד השיאים של הטיול היה ביקור בברוקלין בשכונת דיקר הייטס לראות איך התושבים שם מקשטים את בתיהם בהגזמה לקראת החג.

ניו יורק מהממת בעונה זו של השנה ואני מאד ממליצה.

הנה כמה תמונות –

מנהטן

השדרה השישית

ברוקלין

דיקר הייאטס ברוקלין

גרפיטי בבושוויק

סנטראל פארק

את שאר החוויות וההמלצות שלי ל 8 ימי חנוכה סכמתי בבלוג שלי.