טיול סתיו לאלפים הצרפתים

בספטמבר 2015 יצאנו לטיול משגע באלפים הצרפתיים ובליון.

למרות שהיה זה טיול של "מחוץ לעונה ", הוא היה אחד הטיולים היפים והמוצלחים שלנו ועכשיו זה זמן מצוין לשתף. אולי יועיל למתכנני הקיץ.

טסנו עם איזיג'ט לג'נבה. טיסות יצאו בזמן והיו נוחות.

שכרנו רכב דרך אופרן בצד הצרפתי של השדה בג'נבה. קיבלנו רכב חדיש ונוח ששימש אותנו מצוין. הספר בפועל היה יורופקאר. קנינו מדבקה לנסיעה חופשית בכבישי אגרה בשוויץ.
 במשך 12 ימים טיילנו בשמוני, אנסי, ליון והפארקים הסמוכים. האזור מקסים ביופיו , שופע טבע ואטרקציות למשפחות ומומלץ מאד מאד !

חילקנו את זמננו בין שני עוגני לינה. שבוע בדירה בפאסי ממנה טיילנו לאזור שמוני. עלינו ברכבלים, ביקרנו בפארק מרלה וגם בקניונים בסביבה.

אח”כ לנו שלושה ימים במלון נחמד ליד אגם אנסי ולילה אחרון בפרני וולטר, לפני טיסת בוקר מוקדמת מג'נבה.

עשינו גם גיחות יום קטנות למרטיני וג'נבה בשוויץ , כולל ביקור במאיץ החלקיקים המסקרן בצרן.

יום אחד נסענו לביקור בליון הנהדרת. היא שווה בעיני טיול נפרד.

הבת הגשימה חלום ועשתה מצנחי רחיפה מעל אגם אנסי.

נהננו מאד מאד! זה לטעמי אחד היעדים הנוחים, הזולים והמרתקים למשפחות ולזוגות.

ציור קיר בליון

היה טיול נפלא ובעלויות נמוכות למדי. את פרטי הטיול המלאים וכל החוויות תוכלו לקרוא כאן