בשבוע שעבר ביקרתי בעיר קארלובי ווארי (קארלסבאד) שבצ'כיה. אמנם הייתי שם רק יום אחד, אבל מאד נהנתי, על אף שלא הספקתי חצי מהדברים שתכננתי.
העיר מחולקת לשניים, האחד עיר רגילה לחלוטין ושם גרים כל התושבים, ואילו החלק השני מלא בחנויות ובתי מלון. אני שהיתי במלון ardia (מפה) שירות מאד אדיב, וחדרים די יפים בחמישים דולר ללילה.
בבוקר הלכתי לכיוון הרחוב הראשי, באמצע זורם נהר הטמפלה, מהצדדים ישנם הרבה חנויות מזכרות אך יקרות.
יש גם אפשרות לעלות להר עם רכבל ואז לרדת את כל ההר ברגל, וכמו כן מכונות ספא ואמבטיות בירה.
אבל הדבר הכי מעניין לדעתי חוץ מהסרזים של המעיינות הוא הגייזר הענק היוצא מיותר 3 קילמטר מתחת האדמה, ורותח ב72 מעלות צלזיוס.