מיקום מעולה, בלב שכונת Vomero   המקסימה, על גבעה ממנה ניתן לראות את כל נאפולי, אוירה אירופאית, ומצב כלכלי טוב, והרגשת ביטחון.
מרחק 3 דק הליכה מתחנת המטרו, 5 דק הליכה מהפוניקולור.
 ברחוב הקניות המפורסם רחוב סקרלטי, במקום שקט.
מרחק הליכה ברגל לאטרקציות בסביבה כמוVilla Floridana  והפארק הצמוד .מבצר סנט אלמו' מוזיאון המנזר של סן מרטינו

לשאר האטרקציות ניתן להגיע במהירות עם המטרו או עם הפוניקולור שהוא מהיר יותר.
שני בתים מהדירה יש סופרמרקט גדול, ובמרחק של 5 דק הליכה סניף של קארפור גדול, מסביב מסעדות , בתי קפה וקונדיטוריות .
 ב -60 Scarlatti ספר מעולה במחירים זולים בשם ברונו -צבע ותספורת טובה 50 יורו  ( 0815586594  39+)
הדירה 50 m², עם 2 וחצי  חדרים, ממוזגת,

חדש. בטוב טעם, עם הרבה מקומות אחסון כולל בחדר השינה, בסלון, במטבח ובאמבטיה.
מטבח מאובזר ,מכונת קפה ומיקרוגל, תנור, כיריים. יש גם מכונת כביסה.

הדירה אידיאלית לזוג, נוחה מאד גם לזוג עם ילד, ניתן לקבל גם עריסה  ,

חדר שינה, TV , מיטה גדולה. מראה ,

בסלון  ספה, TV , , מזנון, שולחן .

בנוסף פינת אוכל הפתוחה למטבח הגדול יש שולחן ו-4 כסאות. נוח גם כפינת עבודה,  הרבה חיבורים לחשמל, בכל הדירה

אמבטיה גדולה כוללת בידה, טוש, אסלה, נייר טואלט ריחני, כובע רחצה, שמפו, סבונים, גל רחצה, מיבש שער, ארונות.

יש מים חמים לאורך כל היום הן באמבטיה והן במטבח.

בבניין עם דלת פלדה ושוער שומר אדיב שעוזר.
בעלי הדירה הם זוג צעיר, מקסימים. ולנטינה אשת נדלן (9822  716  347  39+ ) ואלכס בעלה עורך דין  )  . 9389  760 392 39+ )
הם דואגים לנוחיות הדירים, בכל דבר, יעוץ לגבי אטרקציות בילויים , כל מה שבקשנו קבלנו מייד.
ל welcoming  קבלנו בקבוק מים גדול, מיץ תפוזים, תה, ריבות, שוקולד למריחה, צנימים, קרואסונים ארוזים,בישקוטים
מרווחת נוחה, מרגישים בבית.
. הגענו אליה תוך שיטוט באזור, עדיף ליצור איתם קשר באופן ישיר. כך ניתן להגיע למחיר זול יותר. [email protected]

החיסרון היחיד שלא ניתן לעשן בדירה. שאולי בסופו של דבר היה יתרון כי עישנתי פחות.