לא בטוח איך לקרוא לזה אבל המסלול נוגד את הנסיעה ישירות לברשוב , ואת הפקקים איתה.

המלונות שנבחרו הם סבבה , לא מהיקר אבל גם לא דירות . תמיד חיפשנו ארוחות בוקר , וכמה שפחות ערים גדולות אלא עיירה שתיים ליד.

אז חשבנו לקחת רכבת לברשוב , זוג ועולל , אבל בסוף ויתרנו על הרעיון והחלטנו לשמור את הכי יפה? לסוף .

טיסת ערב ולילה שעוכבה , לא להשכיר מאווייס , המשרדים שלהם נסגרים באחת לפנות בוקר. הלכנו על אלמו, הכל דרך בוקיננג.

נחתנו בלילה , וישר לפיטשטי , נכון , זה נהוג לישון בשדה תעופה קרוב , אבל נתנו פושון , שעה וחצי כדי להתקרב למסלול היפה של הסכר , והדובים , והכביש המסחרר ואגם בליאה . העולל ישן והדרך ריקה , בלי לחץ יכולתנו להתרגל לאוטו ולכבישים .

המלצה : הכבישים אחלה , שחררו מהsuv או הג’יפ , סדאן מספיק.

ישנו בPitesti , לא משנה המלון , ובבוקר עשינו את העלייה וכו. שם גם יש חנויות ספורט , נעליים טובות לכולם חובה למסלולים הבאים.

לילה ב Avrig , מקום לא ידוע עם מלון אחד מהמם , גינה , ומקום לעולל לשחק , והרבה פרחים . רומנטי ופרקטי.

בבוקר נסיעה קצרה לעיר הגדולה , שם מוזיאון , לא בטוח שזה השם הנכון לתאר. אסטרה עם בתים של פעם , נגנים , ורומניה של ממש פעם. לא לוותר.

אחר כך קולטסטי , יומיים , זה ליד רימתיאה. גם שם מלון אחד מקסים עם נוף פתוח שאין כמותו , לשבת ולהתפעל. כן גם הוא מגיע עם גן שעשועים לעולל.

מסלול ראשון : טורזי turda gorge , הקל , משהו כמו שעתיים שלוש , הלוך חזור , להוציא לעולל אנרגיות , יש מסלול טיפה יותר מאתגר אם בא לכם לטפס הופך אותו למעגלי , אבל צפו לקיטורים מהאישה . Mapy.cz ומפה במקום יסדרו אתכם . תורידו תמפות מראש כי אין קליטה.

לקלוז לא הגענו בסוף.

ממשיכים לזארנסטי , אם אתם חובבי קניונים ומערות .לקחנו אופניים וטיפסנו לעיירה מיגורה , טיפוס נחמד בדרך כמעט ללא תנועה. כמובן אופניים חשמליות לאישה , אחרת בלגן . הילד קחו אתם מאחורה , בהשכרה יש אופניי הרים עם כיסא .בעיירה עצירת צהריים . לקחנו את האופניים גם לקניון אבל הטיפוס הופך לקשה אז עלינו מעט התרשמנו וירדנו בכיף . קצת סלעי אז צפו לפרצוף או שניים .

בערב , טירת דרקולה , זה איזה עשר דקות . אפשר לקנות כרטיס עד 1800. שעה שם מספיק , נחמד פלוס.

אחר כך , בלית ברירה , בראשוב .

דינו פארק - לא מפחיד , תעשו עם הילד. לראות קצת ישראלים ושתפ עם כמה רומנים .

למטה , פארק מתנפחים , זול , לפי זמן , הרבע שעה הספיק ודיי כיף עם מסלול מכשולים קליל , מבוגר נכנס חינם .

ליד, מערה , תתכונן לסחוב אותו עד למעלה , נכון , ועוד פרצוף סובל ואיום מהאישה. מערה חמודה , נטיפים , אין מה להתכונן .

ערב בברשוב , האישה ממש נהנהתה ממלון Upperhouse , קרוב להכל, שירות טוב , נקי ומודרני ועם חניה.

חזרה לבוקרשט , דרך סינייה. ארמון פלש , סחיבה רצינית. של 900 מטר של העולל תוך עקיפה של קבוצות תיירים . ארמון יפה , סיבוב בפנים ויצאנו לדרך .

בוקרשט , לינה לא במרכז , מונית של חצי שעה זה 30 שקל אז מומלץ להתרחק . נוהגים שם כמו ביפו אז עדיף להשאיר תאוטו במלון .