איקיטוס ← מדיג'ין

הגענו למדיג'ין בערב וגילנו וגילינו כי העיר הזו מלאה בתיירים ובמסיבות.

ישנו בבית מלון המומלץ Hotel Lomas 10 שנמצא בשכונת El Poblado (השכונה היחסית בטוחה במדיג'ין).

בבוקר עשינו קצת סידורים: קנינו סים, כביסה ותספורת ואפילו נחנו מעט ושתינו קפה טעים בבית קפה.

יום אחרי – לקחנו אוטובוס לעיירה גוואטה וטיפסנו על הסלע המפורסם (piedra de penol) הקרוב לעיירה.

הנסיעה אורכת כשעה, אבל כשיוצאים ממדיג'ן ומתקרבים לגוואטפה מתחיל נוף ירוק שהופך את הנסיעה לחביבה ביותר.

עצרנו קודם ליד הסלע שממוקם עשר דקות לפני העיירה. והתחלנו בטיפוס לא קל אבל גם לא קשה על הסלע (וגם לפני הסלע)

העלייה על הסלע משתלמת ונגלה נוף של הרבה איים קטנים בתוך אגם.

משם המשכנו לעיירה הציורית והחמודה גוואטפה.

זו עיירה שבה הבתים מקושטים בציורים ולאן שהולכים – הכל צבעוני וכיף להסתובב ברחובות. יש בתי קפה ומסעדות בשפע ולא יקרים כמו שניתן היה לחשוב בהתאם להיותה של העיירה תיירותית כ”כ.

מדיג'ין ← סלנטו

ממדיג'ין נסענו באוטובוס של כמה שעות טובות לסלנטו אשר נמצאת בעמק הקפה, שם ביקרנו בחוות קפה ועשינו טיול יום בעמק קוקורה.

ביקור בחוות קפה וטיול בשביל הקפה:

הלכנו ברגל מהמלון בבוקר בשביל הקפה, השביל מוביל להרבה חוות קפה שנמצאות באיזור.

התלבטנו הרבה לאיזה חוות ללכת.

בסוף החלטנו ללכת ל-2 חוות כדי לקבל גם את החוויה של חווה יותר אותנטית וגם חווה תירותית שהסיורים בה מוצלחים.

1. Ocasao – זו חוויה תיירותית מאוד שמאוד מומלצת. קודם כל החווה עצמה חביבה עם נוף לעמק ונהנו לשבת בה עד שהתחיל הסיור. הסיור היה קצת חוויתי – נתנו לנו סלים קטנים ועברו איתנו על כל שלבי הכנת הקפה: שתילת הקפה, קטיפת הקפה, הפרדת הפול מהפרי, תסיסה, קלייה ולבסוף הרגע המכונן – שתיית הקפה. הרגיש לי שלמדנו המון מהסיור הזה בדרך חוויתית ומאוד מומלצת.

1. Fince de don elias – זוהי חווה קצת יותר אותנטית שממוקמת גם בנוף ירוק מדהים. הרבה מהמידע שקיבלנו כאן, שמענו כבר בחווה הקודמת, אך עדיין היה סיור מעניין, שבסופו נתנו לנו לטעום קפה, ואפילו קנינו למזכרת קפה של החווה.

טיול יום בעמק קוקורה (עמק הקופה):

זהו מסלול יומי חביב, שגולת הכותרת שלו הוא עצי הדקל הגבוהים שגדלים שם.

עצי הדקל האלה נקראים עץ דקל שעווה וזהו עץ הדקל הגבוה ביותר בעולם.

סלנטו ← בוגוטה

נפרדנו מסלנטו החביבה ולקחנו טיסה לבוגוטה – העיר שהביאה לנו את בטי המכוערת!!!

בבוגוטה טיילנו קצת בשכונת calanderia ומייד הבאנו שבוגוטה העיר- פחות מעניינת אותנו וחיפשנו מה אפשר לעשות מסביב.