בזכות רכבת ישראל שפשוט ביטלה רכבת,התחלנו את הנסיעה בעיכוב של שעה ,זה אומר פחות זמן דיוטי,מהצ'ק אין עברנו לאחר 15 דקות כבר לשער העליה ....השתלטנו על השורה האחרונה במטוס (זה מה שקורה שמאחרים),שוב תודה לרכבת ,הטיסה עצמה עברה בצורה חלקה למרות הסופה שחצינו ,בנחיתה חיכו לנו נציגים של אשת טורס ,לאיסוף למלון אינטרנשיונל שנמצא כחצי שעה נסיעה מהשדה ומהעיר ורנה עצמה ,מלון כייפי ,מפנק ,עם בריכה מחוממת שעובדת 12 שעות ביום,ספא וקזינו שפעיל כל שעות היום כך גם עננת העשן כשמתקרבים אליו, השירות במלון מעולה ,הכל מתוקתק נקי ויפה ,באמת שווה כל שקל .
הדבר היחיד המוזר במלון ,גובים כסף עבור השימוש בשתיה החמה בחדר.
ואם ממש ממש אחפש משהו לא בסדר אז .... שקית קסמי האוזניים הייתה ממש קשה לפתיחה,כך גם הפתיחה של נעלי הבית המפנקות שחיכו בחדר המרווח והענקי ......
מזג האויר קריר ,ללא שלג או גשם,כרגע.
עיירת החוף כולה סגורה בעונה זו ,נראית כמו עיירת רפאים,את כל הטיולים והשופינג צריך לערוך בעיר עצמה שנמצאת חצי שעה נסיעה מהמלון.
העיר מקושטת באורות רבים ומייצגים לקראת הכריסמס והסילבסטר הקרב ובא.
מחר נוסעים עם ג'ני לסיור בעיר,ביקרנו באנדרטת הידידות (לכאורה) עצומת מימדים שכמובן הרוסים בנו( שהיום היא פיל לבן) משמשת יותר לאימוני כושר על 200 במדרגות המובילות אליה,(פלג ניצל זאת לביצוע מסלול אישי)קינחנו עם מאפה בולגרי חם ,כדי לאפשר לעקל לשמוע את ההיסטוריה בתיבול ציניות רוסית, ביקרנו במרחצאות הרומיות המשומרות הפרוסות על פני 7 דונם ,עלינו לבית קפה במרומי העיר שנמצא על גג מלון מפואר המשקיף לכל העיר וקפצנו לשופינג מזורז בגראנד מול ....סיילים מצויינים חצי מחיר מישראל,בקיניון ביקרנו במוזיאון רטרו מעולם אחר,כל סוגי המכוניות והאופנועים של פעם, צעצועים,מכונות כתיבה tv,מחשבים,סיגריות מכל הסוגים ובכלל כל ציוד אפשרי של פעם במצב מעולה ובסופו גם מוזיאון שעווה(15לבה) ,בצהריים מצאנו מסעדה טבעונית ליד המדרחוב החגיגי...שם קינחנו בווק ירקות טופו נודלס ופיצה,משם המשכנו לחוף הים לפגוש ברבורי- בר , ב17:30 הגענו לבריכות טרמיות מטורפות(20לבה),31-37 מעלות במים כשבחוץ 1-3 מעלות הנאה צרובה בקיפאון,חזרנו למלון לארוחת ערב מפנקת,בתחושת ריחוף ,מענגת,בבוקר נמשיך את הסיור הפרטי נצא מורנה לכיוון הכפרים ואטרקציית קרטינג חובה ,היה קפוא אבל מלא אדרנלין(30לבה) ,המשכו לחוות תאיכרים מושקעת בחיות רבות חופשיות ,וגם באוסף רכבי יוקרה שווה ....ומסעדה אותנטית,משם דילגנו בין מספר כפרים ובדרך ראינו מטוס ישן נטוש ואת יער האבנים המיסטי,סיימנו את היום בשוק הכריסמס במרכז וארנה עם כוס יין חם דונטס ושערות סבתא.
לגבי אפשרויות הבילוי מהמלון יש גם רבות ,הכל נמצא בהישג יד ותלוי כסף בלובי המלון ,גם החלפת כספים במחירים שווים(האירו לא סחיר פה ) (אטרקציות אפשריות:ג'פים,טברנות,מופעי פולקלורסיור כפרים ועוד), כאמור אנחנו העדפנו לקחת מדריכה פרטית ,סופר נחמדה ,ברכב הסעות פרטי ולבנות איתה את המסלול,זו חוויה שונה לחלוטין שווה כל לבה....ושידרוג משמעותי לטיול משפחתי,דרך אגב הבירה הבולגרית עדינה וטעימה שווה לנסות .