זהו היום השלישי לטיול שלנו , הבוקר יצאנו לטיול שייט מסנטוריני לאיים הקטנים השכנים ,נסענו באוטובוס מהמלון בקמארי לנמל אטיניוס(במחיר 70 יורו לזוג ) אודה שאני פחות מתחברת לשייט מסחרי בסירה מלאת תיירים אבל זו היתה הדרך היחידה להגיע למקומות מופלאים אלה .

הגענו לאי ניאה קמני שבו יש הר געש פעיל .עלינו לקצה ההר והבחננו שהיו בו פתחים פעילים ומעשנים .

לאחר הביקור בהר הגעש המשכנו לאי פלאיה קמני .לאחר העגינה ,קפצנו מהסירה ובשחייה הגענו למעיינות החמים הנובעים מהאי לתוך הים והשתכשכנו מעט במיים החמים , האמת לא חמים כמו במעיינות חמים מוכרים , מעט החמימים יחסית למי הים הקרים בעונה זאת. ממליצה לראות זאת בסרטון .

לאחר הטבילה במעינות החמים באי כך ,המשכנו לאי הבא תריסיה ,היות ולא לקחתי ביגוד חם נאלצתי לקנות שם סווטצ'ר פשוט במחיר של לא פחות מ 25 יורו , אכלנו בנמל במסעדה מקומית מאכלים יווניים וטיילנו מעט , הנופים שנשקפו מהמצוקים שבאי לעבר הים והמצוקים המוארים באור השמש היו מדהימים .

לאחר היציאה מהאי טריסיה . המשכנו בשייט לאורך המצוקים של האי סנטוריני . מנמל אוייה לנמל הישן בפירה ועד לנמל אטיניוס .הנוף שנשקף מתוך הסירה שבים לעבר המצוקים והבתים שבקצה המצוקים המוארים באור השמש השוקעת . צבעו את האי בצבעי זהוב . ירדנו מהסירה בנמל אטיניוס

חזרנו עם האוטובוס שהמתין בנמל ,לקמארי בסוף היום עייפים אך מרוצים מלאי חוויות ותמונות .