כחודש לפני סוכות תכננו טיול נחמד לחופשה רצינו חופשה של שבוע למקום לא רחוק מדי .כחובבת צלילה וצילום טיילתי כבר באי אילו מקומות מענינים בעולם .כשחברי הציע סנטוריני הרמתי גבה ..אבל החלטתי לראות , למה הוא כל כך אוהב את המקום. נסענו באוקטובר בסוכות . אוקטובר הינו חודש קרוב לסוף העונה החמה לטיולים באי .

הזמנו טיסה ישירה לאי ( יקרה מאד בגלל החג), המלון מלון HIPPOCAMPUS מומלץ בחום .ולא יקר מדי (510 יורו לשבוע לזוג) , המלון כמו רוב המלונות באי ,קטן משפחתי ומאיר פנים לאורחים , ארוחת הבוקר מצומצמת יחסית למלונות בארץ , אבל נעימה וטובה , זיתים מקומיים ירקות פירות טריים ,נקניקים וגבינות יווניות טעימות .סימננו בהחלט V

היום הראשון

תוך שעה וחצי נחתנו בסנטוריני , שמש חייכנית קיבלה את פנינו, והרגשתי שהאוירה במקום טובה מאד. הגענו למלון והשארנו את המזוודות ,לפני קבלת החדרים יצאנו לטיילת המקושטת של KAMARI המון מסעדות בתי קפה דוכני פירות והכל נקי ומעוצב בטוב טעם.

בערב כמו ביתר הערבים ,סעדנו באחת המסעדות בטיילת . יש ב KAMARI המון מסעדות נחמדות רובן במחיר של כ 50 יורו לזוג , ארוחה שכוללת מנה ראשונה , בירה או יין ומנה עיקרית , המאכלים הנפוצים סופלאקי שזה שיפודים שונים , סיזיקי שזה יוגורט עיזים עם מלפפונים ועשבי טיבול שונים , כמובן דגים ומאכלי ים וגירוס שזו השאוורמה המקומית בתוספת יוגורט . בחלק מהמסעדות קיבנו קינוח של כוסית אוזו , קינוח חמוד לסוף ארוחה.