זהו הפארק המועדף שלי מאז שהייתי בן שלוש והגעתי לראשונה לבקר את סבתי בבוקרשט שהייתה נוהגת לקחת אותי לשם כמעט בכל יום.

בעבר היו לוקחים אותי לשם כדי להשתולל כמו שכל ילד אמור להתנהג בפארק אבל היום הילד בן 37, היום אני נוהג להגיע לפארק כדי לנוח ולהנות מפינת הטבע המופלאה הזו במרכז בירת רומניה.

אם אתם מחפשים מקומות נעימים לטייל בהם בכל עונותת השנש זה המקום!

לא רק רגעים של נחת, אני נוהג לפקוד את הפארק יחד עם הלקוחות שלי, אני מצלם תיירים שמבקרים כאן בבוקרשט והפארק הזה הוא בהחלט מהנקודות שאני אוהב לצלם בהן בבוקרשט.

תנו לי לספר לכם כמה עובדות מעניינות בנוגע לפארק כדי שתבינו למה אני כל כך נהנה לטייל בו ולסיום יש לי עוד כמה המלצות!

פארק צ'ישמיג'יו שוכן ממש בלב בוקרשט ההומה, ומציע מפלט שליו מהאנרגיה התוססת של העיר. היכנסו אל המקלט הירוק הזה, שבו עצים נישאים ואגמים שלווים יוצרים סביבה ציורית עבור מקומיים ותיירים כאחד.

פארק צ'ישמיג'יו  הוקם ב-1847,  הוא כמעט בן 200 ולכן יש לו היסטוריה עשירה שמוסיפה לקסמו. הפארק, שהוקם במאה ה-19, היה מקום מפלט אהוב במשך דורות, מה שהופך אותו ליעד חובה עבור מי שמחפש לספוג טבע והיסטוריה כאחד.

אחד מגולות הכותרת של הפארק הוא האגם הציורי שלו, מושלם לשיט נינוח בסירה. פשוט לשכור סירת משוטים ולשוט לאורך המים השלווים, כך תוכלו לספוג את היופי של הסביבה ולהביט במקומיים מזווית מעניינת יותר.

גלו את הצד הרומנטי של הפארק בגן הוורדים הקסום. במהלך עונת הפריחה, האוויר מתמלא בניחוח מתוק של אוסף מגוון של ורדים.

זהו תענוג חושי שמוסיף נופך של קסם לטיול שלך בפארק.

בפארק מספר מונומנטים היסטוריים ופסלים שמוסיפים אופי לנוף הירוק.

הפארק הוא לא רק מקום מפלט ירוק, במקום מארחים המון קונצרטים, פסטיבלי תרבות והתרחשויות אחרות שמעוררות את הפארק לחיים עם מוזיקה, אמנות וחגיגות משמחות.

אחד ההיבטים הפנטסטיים של פארק צ'ישמיג'יו  הוא מיקומו המרכזי, מה שהופך אותו לנגיש בקלות עבור תיירים בבוקרשט.

בקיצר פנינה אמיתית בלב בוקרשט!

וכמו שהבטחתי אני רוצה להמליץ לכם על מסעדה מעולה עם אוכל רומני מחוץ לפארק, שם המסעדה הוא Vatra.

המלצה נוספת היא לבקר בבית הקפה אוריגו שגם כן נמצא במרחק הליכה מהפארק, מדובר בבית קפה שהרב היפסטרים נוהגים להגיע אליו, יש בו וייב ממש נחמד והקפה אליפות!

המלצה שלישית ואחרונה גם כן במרחק הליכה מהפארק, ביקור באנדרטת השואה.

פשוט חפשו בגוגל מפות Holocaust Memorial.

מקווה מאוד שגם אתם תהנו מביקור בפארק ובמידה ואתם מחפשים צלם בבוקרשט שיתעד את כל הכיף הזה אשמח לעמוד לרשותכם.