מלון מומלץ:

Novotel Centrum

Mercure Warszawa Centrum

אטרקציות:

המוזיאון לתולדות יהודי פולין (Muzeum Historii Żydów Polskich) - כתובת: ul. Anielewicza 6 מחיר: הכניסה למבואה היא ללא תשלום. כניסה לתערוכות המתחלפות 5-15 זלוטי. שעות פתיחה: ימים שני עד ראשון 10:00-18:00. סגור בימי שלישי.

פארק לזייאנקי (Łazienki Królewskie)  - בפארק ניתן למצוא את אנדרטת שופן, המקבלת מראה מפתיע, בהתאם לכיוון ההתבוננות בה. בפארק נמצאים גם "הארמון על המים" ו- "הבית הלבן" ששימש בעבר כקן האוהבים הסודי של המלך. סנאים מתרוצצים בפארק והטווסים באזור הארמון. הכניסה לפארק היא בחינם, הכניסה לארמון שעל המים ולבית הלבן כרוכה בתשלום. כתובת ul. Agrykoli 1  :. בימי ראשון יש קונצרט

ארמון Wilanow - חובה לכל אוהבי הארמונות המפוארים והגנים המטופחים באשר הם. מחוץ לפארק ישנו גן יפהפה בו ניתן לטייל וליהנות מהעיצוב המוקפד ומהפסלים הנסתרים. במקום ניתן לראות תצוגה של חיי משפחות האצולה הרבות שחיו במקום, כשהקומה השנייה מוקדשת בעיקרה לציורי דיוקנאות מרשימים שלהם. הקומה הראשונה מלאה במוצגים מעניינים שנאספו במקום במהלך ההיסטוריה העשירה שלו וכן בחדרים המפוארים והמעוטרים בהם השתכנו האצילים, דיירי המקום.   כתובת:  ul. St. Kostki Potockiego 10/16 הפארק פתוח לציבור בכל יום מ-09:00 עד השקיעה. שעות הפתיחה של הארמון משתנות בין העונות והימים. מחיר: כניסה לפארק עלה 3-5 זלוטי. כניסה לארמון עולה 15-20 זלוטי. *בימי חמישי כניסה חינם לארמון

גן בוטני על גג הספריה באוניברסיטת ורשה - הכניסה לבניין הספריה אינה מהכניסה הראשית לאוניברסיטה בדרך המלכותית, אלא בצומת הרחובות Lipowa ו-Dobra, כי אם נכנסים בכניסה הראשית יש ללכת כשני ק”מ עד לספריה החדשה.

רחוב נווי-סוויאט + העיר העתיקה

אוכל:

רשת המסעדות: ZAPIECEK  (זפיאצ'ק)- חובה!!!

רשת בתי קפה: GREEN CAFFE NERO

במתחם  SOHO FACTORY  רח'  Minska 25 – מסעדת WARSZAWA WSCHODNIA. יקר יחסית לורשה, אבל מיוחד.

בילוי בערב:

ברחוב   Mazowieckaיש מלא מועדונים. מומלצים: באנר ואינקלווה. Solec -  בר-מסעדה למשחקי שולחן ולאורכו של הקיר המרכזי, מסודרים עשרות משחקי קופסא, לבוא עד 22:30 אח"כ יש תורים ארוכים.

Warszawa Powisie – בר פופולארי שממוקם במבנה ישן שפעם היה תחנת רכבת. רחוב Kruczkowskiego 3B

קניות:

רשת חנויות ספורט דקטלון Decathlon Reduta  (מול קניון בלו סיטי. מומלץ להתחיל שם לפני הקניון).

קניון BLUE CITY  /   קניון ארכדיה /  קניון זלוטי טרסה   /  TK—MAX (מתחם חנויות קרוב לקניון זלוטי)

*קוסמטיקה  זולה. לקנות ב"רוסמן" או ב"סופר פארם" .

סיורים מודרכים בחינם:

משךכל סיור שעתיים ברגל. סיורים מומלצים: הסיור היהודי וסיור העיר העתיקה.

FREE WALKING TOUR - יציאה ב-10:30/14:00/16:00 נקודת המפגש: Zygmunt’s Column on the Castle Square

ORANGE UMBRELA -  יציאה ב 10:00/13:30/15:30 נקודת מפגש: Sigismund's column, castle sq.