לא היינו מעונינים בטרק ולכן שכרנו מכונית עם נהג ל5 ימים

ניתן כמובן לשתף אחרים במכונית ולחלוק הוצאות.שלמנו 17500 רופי(שכיסו את כל עלויות הרכב והנהג-נהג מיומן ונחמד)

העדפנו 5 ימים על פני ארבעה כדי שהכל יהיה רגוע יותר ויתן לנו אפשרויות מנוחה וסיורים במקומות בהם לנו

יום 1.מעבר ההרים קרדונג לה 5600+מטר.עצרנו למעט זמן ועברנו בשלום גובה מסחרר זה..

נסיעה ל Summor/לינה בבית ההארחה הנחמד קראוואן

טיול רגלי בעיירה

נסיעה למנזר הענק הסמוך.למזלמו נוכחנו לא רחוק מהמנזר שמתקיים אותו יום פסטיבל אתני.עצרנו ונהנינו(כולל מהקהל הססגוני)

יויום 2-החלטנו שאין טעם לנסוע לכיוון פנאמיק.

ביקור מעניין במנזר דיסקט(תפילה מרתקת!)

ל-טורטוק.חפשנו לינה בחלק העליון של העיירה-מעבר לגשר.נדדנו עד לבריכת השחיה ולידה השתכנו ב Home Stay/Mayar/סביר

עם האחיינית של הבעלים(אימרן המקסימה בת ה 129וחברתה הלכנו דרך המטעים והשדות עד למזר שהיה סגור-אך הנוף פתוח ויפה.הן מדברות אנגלית והיה כיף להיות מובל על ידן(לא כדאי להכנס ל”מוזיאון”שנמצא בסמוך לבריכה

יום 3-מסע רגלי למכונית -עוד הזדמנויות צילום

עם המכונית נסענו ל beachשליד הנהר(הליכה קצרה מהחניה אל גדות הנהר).חביב-גם למי שלא מתרחץ

נסיעה ל-הונדר.בית הארחה מוצלח-Sha-Cho טלפון 91-9469449178 או 91-9469816014

נסיעה לדיונות שליד הונדר..גמלים כפולי דבשת.ארוחת צוהריים מוצלחת במסעדה היחידה שנמצאת באתר

טיול רגלי בכפר

יום 4-נסיעה ארוכה לאגם פאנגוג.שקיעה יפה

לינה מ ו מ ל צ ת ב camp holiday shore

9419675862 או 9596818515

אהל נהדר-שורה ראשונה לאגם- שרותים צמודים-2500 רופי לזוג כולל א.ערב מוצלחת וארוחת בוקר.

יום 5-לקום לזריחה!

נסיעה ל=לה(ניתן לשלב בחזרה ביקור במנזרים בסטוק-המסי -סטקנה( וארמון סטוק)