הקדמה

הקורונה קצת נרגעה, וזה מאפשר לפתוח את מגירת החלומות טיול קצר. שבוע מאד מתאים דרום יוון לחצי האי פולופונס.

בדיקת טיסות ובאל-על יש כרטיסים זולים (205$/660 ₪ עבור 2 כרטיסים הלוך ושוב עם טרול) עוד רגע של מחשבה, בדיקה של תנאי החזרה לארץ מבחינת המגיפה והכרטיסים כבר בידינו. נשארו עוד 5 שבועות להמתין ולקוות שלא תיפול עלינו גזירה חדשה מהווירוס. שבוע לפני הטיסה דווקא הגיעה הקלה נוספת – מחוסנים לא צריכים לעשות בדיקה ביוון לפני החזרה לארץ.

(מחיר הבדיקה ביוון כמעט כמו מחיר הכרטיס טיסה (80€ לנוסע).

טפסי אישורי הכניסה ליוון (קורונה) מוכנים, צ'ק איין לטיסה בוצע, הטרולים מוכנים ויאללה יוצאים לדרך. הטיסה יוצאת ב-07:15 ואנחנו (ע"פ הנחיות) מגיעים 3.5 שעות קודם, מתברר שלמי שאין מזוודה יש הליך בידוק מהיר בדלפק מיוחד (W).

נשער לנו עכשיו 3 שעות להמתין לטיסה עצמה,

הטיסה יצאה בזמן ונחתה בזמן באתונה. הליך בידוק מהיר ויעיל של היוונים ואנחנו כבר בדרך לקחת את הרכב.

10:15 אנחנו יוצאים לדרך – הטיול מתחיל 🤩🤩🤩.

לאחר שעתיים של נסיעה בכביש המהיר דרומה אנחנו יורדים ממנו ועושים הפסקה קצרה בתעלת קורינטוס שמפרידה בין היבשת לחצי האי פולופונס,

אנחנו ממשיכים דרומה לאורך החוף המזרחי של חצי האי. מסביב הכל פורח בסוגי פרחים שונים מכל הכיוונים.

עצירה נוספת אנחנו עושים בכפר העתיק והקטן אפידאברוס שם יש תיאטרון (Little Theatre at the Ancient City of Epidaurus), המתחם היה סגור ומגודר עקב עבודות שיקום שנעשות במקום.