נסענו לטיול משפחתי לאגם גארדה 21 אנשים , מגיל 7 חודשים ועד גיל 68.

את כל ימי הטיול תכננתי מראש כאשר השארתי יום אחד ללא תכנון (שנועד להשלים את מה שלא נספיק)

בתכנון נעזרתי בספר "המשפחה המטיילת" ובאינטרנט.

שכרנו 3 רכבים גדולים עם GPS ולנו בכפר הנופש Belvedere village

בנוגע לכפר הנופש:

1. המיקום טוב

2. הבריכות גדולות ויפות (למרות שלא יצא לנו לבלות בהם)

3. יש דשא משותף והילדים מאוד נהנו לשחק כדורגל עם ילדים מכל העולם.

אבל:

1. החדרים מזכירים יותר אכסניית נוער ולא כפר נופש.

2. רמת תחזוקה נמוכה מאוד - דלתות ומיטות שבורות, מנורות שרופות ועוד.

3. חסר מצרכים בסיסיים: קומקום חשמלי, נוזל כלים, ספוג לכלים.

4. בקבלה מתייחסים בזלזול לישראלים.

היום הראשון:

יצאנו בטיסה של שש בבוקר לוונציה.

התכנון : נחיתה, נסיעה לסרמיונה, קניות בסופר.

ביצוע:

נחתנו ב9:00 בבוקר בונציה, אספנו את הרכבים מהרץ - לקח המון זמן (לא לשכוח להביא רישיון נהיגה ישראלי + רישיון נהיגה בינלאומי וכרטיס אשראי של הנהג - ללא אלו אי אפשר לקבל רכב).

היעד הראשון - סירמיונה, הגענו לעיר, לאחר 10 דקות סיור בעיר התחיל גשם שוטף שלא נראה שהולך להפסיק אז החלטנו לחזור לרכבים וללכת לכפר הנופש.

קיבלנו חדרים ונסענו לסופר לקניות בקניון La Grande Mela

היום השני:

שמורת המפלים מולינה: הדרך למקום מאוד יפה, המקום מקסים, מזכיר קצת טיולי נחלים בארץ אבל עם אטרקציות מאוד מהנות: אומגה ונדנדה לתוך מפל.

משם נסענו לאגם טנו, נסיעה של שעה וחצי, הדרך מאוד יפה וארוכה. המקום מאוד מדהים. הילדים נכנסו לאגם אפילו שלא היה חם.

משם נמשכנו לוורונה לטיול בעיר ולארוחת ערב.

היום השלישי:

יום בגארדלנד. הזמנו כרטיסים דרך אתר האינטרנט - יש הנחה לקבוצה של 20 איש.

בערב - ארוחת אבירים - כולם נכנסו לסיפור והיה כיף.

היום הרביעי: פרארי

נסענו לעיר מודנה ופה התפצלנו -הבנות ירדו בקניון גדול בכניסה לעיר לעשות שופינג ומאוד נהנו.

הבנים: ביקור במוזיאון של פרארי + השכרת פרארי.

יש בעיר הרבה סוכנויות להשכרת פרארי.

אנחנו השכרנו ב - 80 יורו (קליפורניה 1) ל - 10 דקות + 20 יורו נוספים למלווים, כלומר 100 יורו ל - 10 דקות. היה שווה כל יורו, חוויה מדהימה.

בערב: פארק מים תרמיים. מומלץ להגיע לבריכה השנייה. היה קשה לעזוב את המקום. יצאנו משם ב - 11 בלילה.

היום החמישי: מזרח אגם גארדה

:נסיעה לרכבל מונטה באלדו, ,הגענו לפסגה, פנינו שמאלה, הלכנו כ -5 דקות והגענו לבית הקפה LA CAPANNINA מקום חלומי.

לאחר מכן:סיור בעיירה מאלצ'סינה Malcesine

אחה"צ - נסיעה לחוף: Parco Baia delle Sirene, Loc. San Vigilio, Garda Verona,

הכניסה יקרה, בילינו במקום מספר שעות והיה מעולה

היום השישי: יום ללא תכנון, השלמנו את כל מה שתכננו ולא הספקנו לעשות:

בבוקר: פארק החבלים - היה מדהים. עשינו את המסלול ירוק - למשפחות - מתאים לילדים מגיל 8 (שאינם מפחדים מגבהים) . כאשר מתחילים את המסלול אין אפשרות להתחרט ולרדת. מדובר במסלול מאוד גבוה עם מעברים לא קלים.

הילדים הקטנים עשו את המסלול הצהוב ומאוד נהנו (ילדים בגיל 4).

חשוב לדעת שאם רוצים לעשות מסלול נוסף אז לא להוריד את הציוד כי מי שמוריד את הציוד לא מקבל הנחה.

בצהרים: נסענו שוב לסירמיונה ואח"כ לעיירה לאציזה.

היום השביעי: יום פארקים:

חצי יום בMOVIELAND וחצי יום ב - CANEVA AQUAPARK

פארק הסרטים היה ממש ריק ומיצינו אותו במספר שעות. פארק המים היה די עמוס אפילו שלא היינו בעונה (היינו ביוני). אין שם שימשיות והיה ממש קשה למצוא צל. יש מגלשות ממש מפחידות .נהננו בעיקר מבריכת הגלים.

היום השמיני: ביקור בוונציה וטיסה בלילה הביתה.

נסענו לעיר מסטרה, חנינו ליד תחנת הרכבת, ומשם לקחנו רכבת לונציה.

היה יום קצת קשה :היה חם וצפוף (אפילו שרק יוני), אין הרבה מה לעשות בעיר עם ילדים.

לקחנו את קו 1 לכיכר סן מארקו וזה היה מאוד לא מוצלח: שיט של שעה שהיה מאוד חם וצפוף ללא מקום ישיבה.