להלן חוויות והמלצות על טיול בר מצווה בת מצווה שמקווה שישמש לעזר לאחרים
אז יצאנו זוג + 2 ילדים לטיול של 18 יום בארהב
התחלנו בלוס אנג'לס
יוניברסל סטודיוס: שכרנו דירה במתחם שקרוב מספר דקות נסיעה לפארק. delux univesral. דירה נוחה מאד, נקיה, 2 חדרי שינה עם 2 חדרי אמבטיה. יש גם בריכה במתחם, בקיצור ממליצה
בפארק לקחנו כרטיס VIP – מדובר בסיור של קבוצה קטנה ממש בכל הפארק, בלי המתנה בתורים, כך שהספקנו לעשות את כל האטרקציות בפארק. יקר אבל שווה את הכסף. זה כולל ארוחת צהריים במסעדה vip (חשוב כי לפעמים זמני המתנה לאוכל במתחמים ארוכה מאד וחבל על הזמן)
התלבטנו ביום השני לגבי הפארק six flags, בסוף לא עשינו וסיירנו בלוס אנגלס. שלד הוליווד, בברלי הילס וחוף וניס. לא בטוחה שצריך לותר על הפארק הנוסף
החיסרון בלוס אנגלס שזו טיסה מאד ארוכה. טסנו עם לופטהאנזה דרך מינכן, חברה מצוינת, אך כאמור הרבה שעות
בלוס אנגלס שכרנו רכב, זה היה מאד נוח
משם טסנו לאורלדנו בטיסת פנים של AA. הטיסה שלנו בוטלה. נמצא לנו מקום בטיסה אחרת דרך פיניקס. מוכרחה לציין שהחברה לא ממש טרחה לעזור. היה גם עיכוב בטיסה לפיניקס ופחדנו שנפספס את טיסת ההמשך לאורלנדו. חוויה לא נעימה עם חברה זו
באורלנד שכרנו וילה מקסימה עם 2 חדרי שינה וג'קוזי בחצר. יש שם גם וילות עם בריכה פרטית. באורלנדו ממליצה לשהות יותר ימים ולעשות יותר פארקים. שם המלון encatada world resort
אנחנו היינו באקווטיקה- פארק מים מקסים ואת ה sea world.
מאורלדנו התחלנו לנסוע ברכב (חברת אלמו – קבלת רכב מהירה מאד וגם החזרה מהירה)
לעיירה בשם גטלינבורג בהרי הסמוקי. עיירה ציורית מקסימה. מאד תיירותית אז לכן מזכרות יקרות. עשינו מסלול הליכה מדהים ביער לכוון מפל הקשת. מסלול בינוני כי ארוך, אבל הליכה בשביל מסודר. צריך קצת להיות בכושר כי מדובר בעליה. המלון שבו היינו פחות ממליצה עליו.(radisson) רמת ניקיון לא גבוהה, בארוחת בוקר צריך לפנות את הכלים מהשולחן. נסיעה של 9 שעות עם נוסעים רצוף. אנחנו כמובן עצרנו בדרך
בעיירה יש מספר אטרקציות מקסימות כמו מוזיאון האשליות, מוזיאון ריפלי ומוזיאון ספר השיאים של גינס (מומלץ)
לאחר 2 לילות בעיירה, התחלנו לנסוע לכוון וושינגטון. היינו בחגיגות 4 ביולי, היה מדהים. תהלוכה נפלאה ביום ומופע זיקוקים מרשים
ישנו במלון הילטון (hilton garden inn), שהיה מצוין, היתה בו גם בריכה. החסרון שהוא מרוחק מאזור ה mall, שזו השדרה המרכזית. מצד שני מלונות שקרובים לאזור זה גם יותר יקרים.
הרחובות ארוכים ורחבים והלכנו המון ברגל. אפשר כמובן להתנייד בתחבורה ציבורית. אנחנו מאוהבי ההליכה ולכן לא השתמשנו בה כלל
ישנה גם תחנת מטרו גדולה (היתה יחסית קרוב למלון שלנו) שבה יש גם מסעדות
באזור השדרה המרכזית, שם ממוקמים האתרים החשובים , אין ממש מסעדות. לקחת בחשבון כאשר הולכים עם ילדים לגבי תכנון ארוחת צהריים וכד'
בוושינגטון היינו יומיים וחצי, מספיק בהחלט
מוושינגטון המשכנו לפילדפיה. הדבר היחיד הטוב שם אלו היו הקניות שערכנו באאוטלט
ישנו לילה אחד במלון הילטון, שהיה אכזבה. החדר עצמו נחמד מאד, אבל אוכלוסיית המלון לא איכותית. בארוחת בוקר מחכים בתור לקחת לחם וחביתה מוזרה ואין ממש מקום לשבת
בריכה גרועה. בנוסף בסביבת המלון לא נעים להסתובב בערב. אין מה לעשות בעיר מלבד לראות את פעמון החירות ולהצטלם ליד פסל רוקי ועל המדרגות מהסרט שליד מוזיאון האמנות.
פילדלפיה רק לקניות ולא לישון שם
מפילדלפיה נסענו לניו יורק. שכרנו דירה במלון דירות aka times square. מיקום מעולה. 3 דקות הליכה מהטיימס סקוור. דירה יפה, נוחה ונקיה. החסרון היחיד חדר אמבטיה אחד קטן ל – 4 אנשים
כאשר נוסעים עם ילדים , שלא אוכלים אוכל מגוון, מאד מומלת דירה כי ניתן להכין ארוחת ערב שהם אוהבים כמו טוסט וביצים ולא לחפש כל פעם מסעדה (כמה אפשר לאכול מקדונלד'ס)
קראתי הרבה המלצות על עליה למגדל החירות (מרכז הסחר העולמי), אכן הנוף מרשים, אבל לא שווה את המחיר היקר. מומלץ מוזאון הטבע – גדול, מרשים ויש המון מה לראות
היינו 5 ימים בניו יורק, לפי דעתי היה קצת ארוך כי מספיקים די הרבה. ממליצה לקצר ולהאריך באורלנדו