תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”כרטיס Oyster - הכי משתלם“
זהו כרטיס נסיעות נטען. תקף ברכבת תחתית, אוטובוס וטראם. הפיקדון עליו 5 פאונד, ומטעינים אותו בסכום לפי בחירה. בכל נסיעה כשמשלמים איתו יורד סכום עלות הנסיעה מהסכום שהטענו. בסיום – מקבלים חזרה את הפיקדון ומה שנשאר על הכרטיס.
עלות נסיעה באוטובוס – 1.5 פאונד (וחשוב לדעת שאין אפשרות לשלם במזומן).
היתרון הגדול של הכרטיס הוא שמשלמים לפי השימוש. מהניסיון שלי – יוצא הרבה יותר זול איתו מכרטיס לכל היום שעולה כ-9 פאונד (משתלם אם נוסעים יותר משש נסיעות ביום). אבל כל אחד יעשה את השיקול שלו לפי כמות הנסיעות המתוכננת לו לכל יום של הטיול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל