המדריך אהוד ”מדריך מעולה“
אהוד פשוט מקסים, טלפון זמין, זמן הטיול ללא הגבלה, נכון להענות לכל, מדריך ברמה גבוהה, מכיר את רומניה ואפילו הרחקנו איתו לבולגריה. בקיצור הצלחה. מומלץ בחום רב, מחירים אטרקטיביים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל