מטבע ועלויות בורשה ”שימוש בכרטיס אשראי - לחייב רק בזלוטי“
את רוב התשלומים שלי בפולין אני משלמת באמצעות כרטיס ויזה, או אמריקן אקספרס. אולם, שמתי לב כי התרגום הזול ביותר לתשלום בשקלים הוא כאשר החשבון והחיוב נעשה בזלוטי פולני. במידה ואתם מחוייבים במטבע אחר (דולר או אירו). שער ההמרה בחנות נמוך בשמונה אחוז מהשער היציג של הזלוטי (שער יציג היה 3.94 זלוטי לדולר, אותי חייבו בדולר לפי שער של 3.74). לכן, כאשר אתם מבצעים רכישה באמצעות כרטיס אשראי, חשוב מאוד להדגיש לקופאית כי אתם מבקשים את החיוב בזלוטי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל