מוזיאון פליפר ”בילוי נחמד ומיוחד, למי שאינו עייף“
הגענו למקום אחרי יום של הליכה ממושכת ברחובות בודפשט (כפי שקורה בכל טיול מהסוג הזה). במוזיאון צריך לעמוד ליד המכונות. אין מקומות ישיבה. כשעייפים, וכשהרגליים כואבות, קשה ליהנות. חשבנו שנבלה שם מספר שעות (השהות במקום היא ללא הגבלה עד הסגירה), אבל אחרי כשעה וחצי, נשברנו. הרגליים…
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל