ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ!“
סגרנו עם ג''ו דרך המלצה מקבוצת פייסבוק, היינו קבוצה גדולה של 11 כולל ילדים קטנים ותינוקות פלוס המון מזוודות. קיבלנו מענה מהיר והסברים מפורטים וברורים. ביום האיסוף הופיעו בדיוק בזמן אח של ג''ו ועוד נהג עם מיניבוס ורכב רגיל עם כסאות בטיחות מוכנים לילדים (אפילו בלי שביקשנו) . קיבלנו שרות אדיב וסבלני למרות כל הילדים והבאלגן. ממליצה לכולם! אנחנו בטוח ניסע רק עם ג''ו בפעמים הבאות!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל