תקשורת ואינטרנט בפראג ”שימוש בניידים בפראג “
חשוב! חלק מהטיול שלנו, הוא שימוש חופשי בניידים לטובת:חיפוש מקומות, ניווט, שליחת הודעות, צילום וגם שיחות. חשוב לדעת שקיימות עיסקאות מצוינות, אני רכשתי 2 סימים בחברת O2, הכוללים 1.2 גיגה גלישה ושיחות & Sms בין 2 המספרים ללא הגבלה בעלות של 200 קרונה לסים (כ-30 ש”ח למנוי) . השירות עבד בצורה חלקה עם כיסוי מצויין ברחבי העיר (קיימים גם נפחים גדולים יותר, אבל מיותר)
רשת O2 (בזהה ליתר הרשתות בפראג) תומכת רשתות 3G & 4G ולכן ניתן לקיים שיחות באיכות טובה ב-Whatsapp, תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל