המדריך תנסיס פנטס ”לא לפספס“
עם תנאסיס עבדתי פעמיים, פעם ראשונה בטיול הכרות ביוון שבה הוא לימד אותי והדריך אותי על מסלולים אפשריים, והפעם השנייה כאשר יצא עם הבן שלי וחברים לטיול אחרי התיכון.
אדם מדהים, שקט, רגוע, ידען גדול מאוד, לא צריך להגיד או לבקש יותר מפעם אחת ממנו. ברגע שאמרתם שאתם מבקשים או אוהבים או רוצים משהו תהיו סמוכים ובטוחים שתנאסיס ידאג לכם!
ממליצה מאוד על טיול מודרך איתו. הוא לא מעיק ונותן את המרחב הדרוש….
פשוט תיהנו יותר בראש שקט!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל