הזמינו online
מלון אקסה ראמבלאס בוקאריה ”מיקום מנצח למלון סביר“
מיקום מעולה מרכזי ממש מעל השוק שיכול להיות קצת רועש לאנשים רגישים לרעש. קרוב לתחנת מטרו שלא צריך יותר מזה כדי לטייל בעיר. החדר יחסית קטן אבל נוח ועושה את העבודה, השירות ניקיון בחדרים היה סבבה. שאר המלון בעניי היה לא נקי במיוחד בחדר אוכל היו לכלוכים שנתקעו על הרצפה במשך ימים. והארוחת בוקר דלה ביותר בלי ירקות בלי חביתות. זה לא מלון מפנק. זה מקום טוב להניח את הראש על מיטה נוחה במיקום מנצח, הצוות אדיב ושירותי..
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל