מוזיאון המרציפן ”מוזיאון המרציפן בסנט אנדרה - מומלץ“
אנחנו היינו במוזיאון המרציפן בעיירת האמנים סנט אנדרה. בכניסה למוזיאון מקבלים טעימות של מרציפן מאוד טעים לדעתי. אחר כך הולכים למוזיאון עצמו ויש שם מוצגים ממש יפים ממרציפן. מייקל ג’קסון למשל ממרציפן ועוד דברים ממש יפים.
אחרי הצילומים מגיעים לחנות ושם יש הרבה מבחר של מלא מרציפנים. החנות שם יקרה, אבל אני מאוד אוהבת מרציפנים אז קניתי מלא. הכי טעים לדעתי היה המרציפן שחילקו בהתחלה. יש אותו בחבילה יחסית גדולה.
לסיכום – מומלץ ביותר לדעתי למי שאוהב מרציפנים, אבל לא רק. כי המוצגים שעשויים ממרציפן מאוד יפים וכדאי להיכנס גם אם לא קונים כלום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל