מגה מול ”קניון Mega Mall החדש - בוקרשט“
הייתי בקניון זה בבוקרשט לפני ימים בודדים. לפי דברי האנשים, הקניון נפתח לפני כשבועיים. בקניון יש כל חנות שרק תחשבו עליה. קניון ענקי ומושקע. נקי מאוד. המחירים בחנויות סבירים למדי, זול יותר מהארץ זה בטוח. יש המון רשתות גדולות כמו זארה, פול אנד בר, ברשקה וכו'. יש אפשרות להמיר כסף בקומה התחתונה. אפשר לבלות שם כמה שעות טובות ואפילו לא לעבור חצי מהקניון. בקומה העליונה יש קומת אוכל גדולה מאוד. אני אישית ממליץ מאוד על הקניון, הלכתי לשם פעמיים ונהנתי מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל