אובדיו סימונסקו הנהג ”המלצה חמה!“
לקחנו עם אובידיו 2 סיורים: 1. סיור רכוב בבוקרשט בעיר העתיקה, הרובע היהודי, הפרלמנט ועוד נקודות מעניינות 2. יום טיול לברשוב וסיניה.
אובידיו מעניין, מוסיף פיקנטריה להסברים שלו, מבין את הרוח הישראלית, מכבד ונותן חוויה משמעותית וטובה!
לגמרי מומלץ- אם היה ניתן לדרג מעל 5 כוכבים, היה מקבל יותר:)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל