ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ מאוד!“
ממליצה מאוד.
כשהגענו חיכה לנו ג''ו אדיב נעים מסביר.
בחזור שלח מישהו מטענו שחיכה לנו בדיוק בזמן.
שירות מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל