גבי נהג בגיאורגיה ”גבי - נהג ומדריך טיולים - המלצה חמה מכל הלב!“
עם גבי בילינו מספר ימים ובחרנו בו לאחר לבטים מול מספר נהגים אחרים שהומלצו לנו.
אנחנו ממליצים על גבי בחום! הוא אידיאלי לישראלים - דובר עיברית טובה. גיאורגי קלאסי - אבל מכיר מאוד את הראש הישראלי.
גבי גם נהג מצויין וגם מדריך טיולים מעולה - יודע להסביר על התרבות, ההיסטוריה המקומית ולהגיע לאתרים ולוקיישנים מעולים תוך התאמה לאופי המטייל - והכל באדיבות רבה, אלגנטיות ונימוס.
אנחנו מאוד ממליצים על גבי, באמת שהפך את הטיול למושלם! עוזר ומסייע בהכל - באמת לא לפספס, לקבוע איתו מראש ולשריין אותו - באמת איש מיוחד במינו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל