כרטיסים מ-€12
ריבר רייד ”מיותר לחלוטין“
מעבר לאטרקציה של אוטובוס נוסע על מים אין בו שום דבר מעניין או מיוחד. בטח לא במחיר המופקע שהם דורשים. מבחינת סיור בעיר הסיבוב הוא זהה לשאר החברות המציעות סיור בעיר ואפילו קצר יותר ופחות מעניין. מבחינת השייט הוא ממש לא משתווה לשייט על הדנובה בסירה רגילה. סיבוב שהמקסימום שרואים בו זה את בניין הפרלמנט. מיותר לחלוטין ועדיף לוותר!
כרטיסים מ-€12
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל