סטפן ”אחלה סטפאן שבעולם!“
היינו חמישה ימים בבוקרשט והנהג סטפאן היה פשוט מקסים נתן לנו שירות לכל יעד במחירים נוחים.כמו כן האווירה הייתה הכי ישראלית עם שירים ישראלים והנהג גם דובר עברית. בנקודה אחרונה הכי ממליצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל