סטפן ”נהג סטפן מליצה בחום!“
אני רוצה להמליץ על נהג סטפן, נסענו איתו לסינייה וברשוב, הוא מדבר מאוד טוב עיברית ומאוד אוהב מדינה שלו וגם וידעה המון על רומניה ובכלל איש מאוד חכם.קבלנו הרבה אינפורמציה. גם לקח מחיר מאוד יפה. ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל