דירה באזור האגמים של זלצבורג ”חופשה בדירות באזור זלצבורג והטירול“

זה עתה חזרנו מחופשה של 10 ימים באזור האגמים של זלצבורג וכן בטירול. נסענו 3 זוגות ללא ילדים וזו היתה חופשה אחת הטובות שעשינו.

נחתנו במינכן, שכרנו רכב גדול ל-9 איש ונסענו לדירות שהיו דרומית לזלצבורג. הגענו למקום בעיירה קסומה מוקפת הרים ונוף משגע קיבלה אותנו בעלת הדירות ששמה מטריך, דוברת אנגלית וקיבלה אותנו מאוד יפה הכניסה אותנו לשתי הדירות, הסבירה לנו איך לתפעל כל דבר.הדירות חדישות לגמרי מאובזרות מאוד, יציאה לחצר, גינה ונוף עוצר נשימה.בילנו באזור 5 ימים מופלאים שכללו את האגמים, מערת קרח ברכס הדכשטיין (מומלץ להגיע עם לבוש חם) אגם הלשטט והעיירה הלשטט, ביקור בעיר זלצבורג המקסימה, אגם סנט וולפגנג.

לאחר מכן נסענו לטירול, והגענו לדירה ענקית ומדהימה ליד האגם אכנסי. דירה של 130 מ”ר, 3 חדרי שינה, 3 חדרי אמבטיה, דירה מאובזרת, נקייה ומודרנית, הנוף מהדירה פנורמי מדהים. הדירה שייכת למלון שנמצא קרוב לדירה ושם יכולנו לאכול ארוחות בוקר וערב שהיו ארוחות עשירות וטובות מאוד.

הנופים באזור אגם אכנסי אינסבורג בתקופה זו של השנה פשוט לא ניתן לתאר את היופי.

אני רוצה לציין שאת הטיול המוצלח כל כך ארגן לנו איציק שחם מחברת מתבל חופשות, הוא הזמין אותנו למשרד שלו בהוד השרון ישב איתנו בסבלנות רבה הסביר לנו הכל על הדירות, על האתרים שכדאי לבקר בנה לנו תוכנית טיול ללא עלות נוספת, מה שמצא חן בעיננו שהוא מציע דירות שהוא בעצמו ביקר בהם, מכיר את בעלי הדירות וכך יודעים בדיוק מה מקבלים ואין הפתעות.

לסיכום, אוסטריה מהממת ביופייה, הדירות היו נוחות מאוד, מזג אויר היה נפלא המחירים היו סבירים ביותר ואנו ממליצים מאוד.