אובדיו סימונסקו הנהג ”אובדיו הנהג מומלץ מאוד“
אובדיו נהג מדהים ואדיב שאיתו נסענו אני ואחותי הנכה יום שלם מבוקרשט לסיניה ו לבורשוב במזג אוויר סוער סוף דצמבר 2018 שלג ועד שעות הלילה המאוחרות (נהג מצוין וזהיר) , מבין אנגלית מצויין ומדבר קצת עברית, מחיר הוגן שיתף סיפורים מענינים על רומניה דובר אנגלית מאוד מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל