קניון פארקו ליאונרדו ”לא להגיע בכלל ! - כנופיה מקצועית פורצת לרכבים לאור יום בחניה“
בדרך לשדה התעופה עצרנו להשלמת קניות של 20 דקות, חנינו בחניה החיצונית של המקום, באור יום עם תנועה ערה של אנשים, ולצערנו כשחזרנו לרכב כל המזוודות נגנבו מהרכב. בדיעבד מסתבר שמדובר בכנופיה מקצועית שפועלת שם בקניון, כל החניה מלאה בשברי זכוכית של חלונות מנופצים, להימנע בכל מחיר מהגעה לקניון הזה. איזור מפוקפק ובעייתי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל