קניון פארקו ליאונרדו ”לא לחנות בחניון של הקניון - פורצים שם רכבים“
הגענו עם שני רכבים הישר משדה התעופה עם מזוודות לאכול ולהתרענן לאחר הטיסה.
חזרנו לאחר חצי שעה, פרצו לנו את הרכבים לקחו את כל המזוודות.
הזהרו! לפני שנתיים לחברה שלי זה קרה גם בחניון המקורה שלהם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל