באלוויר ”אחלה נהג “
אני ממש ממליצה את בלויר כנהג. הוא ממש מקצועי והמטרה שלו זה לדאוג שאתם נהנים מכל דבר. אני גם ממליצה לסמוך על הההמלצות שלו על איזה מקומות שווה ללכתב במיוחד הלילה במדבר. הרגשנו מאוד בטוחים איתו והוא איפשר לנו לראות כל כך הרבה מהודו רק ב10.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל