אנקל ג'ורג' - מסעדה ”מסעדה טובה בנסבר“
בטיול בנסבר, עברנו ליד שער למסעדה ואיש חביב פנה אלינו ושר הלל על המסעדה שלו. אחרי עוד סיבוב בכפר, החלטנו שחוזרים אל הזקן. ואכן, הוא לא טעה (יחסית לבולגריה) – יש אווירה כפרית ונינוחה בחזר, בה ממוקמת המסעדה. האוכל טעים מאוד, טרי, ומגיע במנות גדולות ועל גבי מחבתות רותחות לשולחן. רק הקפה היה מאכזב, אבל הוא מפנק עם צ’ייסר על חשבון הבית בסוף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל