מסלול בן שבוע-שבועיים בפיליפינים ”מסלול טיול שבועיים וחצי בפיליפינים“
פיליפינים - מדינה יפה ומיוחדת, קצת מזכירה את תאילנד בנופים, אבל הרבה פחות מתוירת ויותר שמורה. האנשים בה נחמדים ודוברי אנגלית, אך למי שמחפש טיול תרבות ודת-זה לא המקום.
המסלול שלנו: נחתנו בטיסת אל על בשעה 18:30. באותו יום לקחנו נסיעת אוטובוס לילית לבנאווי (אפשר לקחת אוטובוס מאיזור Sampaloc - Florida bus היוצא בכל יום בסביבות השעה 22:30). טיילנו בבנאווי במשך 3 ימים - באיזור הכפר בטאד ובסביבה. לאחר 2 לילות במלון Banaui Hotel לקחנו אוטובוס לילה חזרה למנילה (יוצא מבאנאווי בכל יום בשעה 20:00). לאחר מכן המשכנו בטיסה לבוראקאי - שם היינו 6 ימים מפנקים. לאחר מכן חזרנו למנילה וטסנו באותו היום לאל נידו (אין טיסה ישירה מבוראקאי לאל נידו). ישנו 3 לילות בעיירה אל נידו ו-3 לילות ב-El Nido Resort. לאחר מכן חזרנו בטיסה למנילה ללילה אחד והמשכנו להונג קונג.
בסה"כ טיול די רגוע, בלי הרבה נסיעות ומעברים - מומלץ למי שרוצה לטעום מהכל אבל לא לתזז יותר מידי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל