ויזה ומעברי גבול בקובה ”שימו לב לחותמת בדף נפרד מהדרכון“
כשהגעתי לקובה, שנייה לפני שבקרית הגבול החתימה, החלטתי לשחק על בטוח ולוודא שהחותמת היא בנייר נפרד ולא בדרכון, הפקידה נראתה מופתעת יחסית ושאלה אם אני לא רוצה חותמת בדרכון.. עדיף לוודא שהיא לא מתכוונת לחתום לכם בדרכון אם זה רלוונטי לגביכם (רוצים לנסוע לארה``ב)
אמרו: ud. Me puede dar el sello en una oja separada y no en el pasaporte por favor?
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל