הנהג ודיסלב ”נהג חביב במחירים זולים בברטיסלבה“
הכרנו את ודיסלב דרך הזמנת נסיעה באפליקציית אובר.
הנהג מאוד חביב ואמין הזמנו אותו בנוסף לקחת אותנו לשדה התעופה בשעה 5 בבוקר הוא הגיע כפי שהבטיח בזמן וחייב אותנו בסכום מגוחך של 7 יורו(כמובן שהשארנו לו טיפ ועיגלנו ל-10 יורו).
חשוב לציין כי נסיעה במונית משדה התעופה למלון עלתה לנו 30 יורו.
אפשרי ברגע הנחיתה או אפילו מהארץ להתקשר אליו ולתאם מולו הגעה.
מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל