הנהג ודיסלב ”לדיסלב נהג הוגן ומומלץ“
יצרנו קשר עם לדיסלב בוואץ אפ מהארץ, אסף אותנו (4 אנשים) משדה התעופה למון בעיר העתיקה במחיר של 15 יורו לכולם, חיכה לנו כחצי שעה עקב איחור בטיסה, כל הדרך הסביר לנו על מקומות שכדאי לבקר בהם. בחזור אסף אותנו בשעה 5 בבוקר באותו מחיר. נהג אחראי ודייקן, עדיף להזמין אותו כי היה לנו ארוע עם נהגת מונית אקראית שעקצה אותנו עם המונה שקפץ כל שניה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל