הנהג סטפנו בורנה ”מומלץ! מהרו לתפוס אותו!“
שמענו על סטפנו המדהים מטיפים כאן באתר. מדובר בנהג מעולה, זרם איתנו ועם הראש שלנו לכל מקום אליו רצינו להגיע. נסענו עם ילד קטן בן שנתיים וחצי ואפילו הוא, חודש אחרי הטיול, ממשיך להזכיר את סטפנו באוזנינו. סטפנו מקסים, דיבר איתנו אנגלית ורוסית. עזר לנו בכל שאלה. לכל מקום שהגענו הראה לנו דבר ראשון איפה יש שירותים ואיפה ניתן לאכול.
ביום האחרון לטיול לקח אותנו לסיור בעצמו, הביא אותנו למקומות מדהימים שהיינו מפספסים אם לא היינו נוסעים איתו.
ממליצים לתאם איתו מראש כי הוא נתפס מהר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל