מסלול עד שבוע בפראג ”מסלול בן חמישה ימים בפראג עם ילדים“

טיילנו באוגוסט עם שלושה ילדים בגילאים 7, 5 ותינוקת בת ארבע חודשים. חיפשנו מקום עירוני רגוע בעיקר בשביל התינוקת בנוסף לחוויה משפחתית מגבשת.

יום ראשון - נחיתה הגעה לדירה המקסימה שמצאנו דרך air bnb מיקום במרכז העיר קרוב מאוד לכל מקום. דירה מאובזרת עם שני חדרים כ-70 מ”ר מומלצת בחום.

יום שני – עליה למצודה סיבוב במצודה, סיור B וביקור במוזיאון הצעצועים ואוסף הברביות הענקי (מומלץ מאוד לילדים) וביקור בשביל הזהב. לאחר מכן עליה בפונקליאור לגבעת פנטרין שם עשינו את שביל המראות ואולם המראות שהיה מאוד מצחיק וחוויתי ואז תצפית מדהימה על העיר (דגם מוקטן של מגדל אייפל הצ'כי). מקום נפלא לפיקניק של אחהצ.

בערב הלכנו למופע המזרקות, למופע בשעה 20:00 עם שירי דיסני לכן היה פחות עמוס מותאם מאוד לילדים.

יום שלישי - טיול בשוק במרכז העיר ואז ביקור בכיכר המרכזית ועליה למגדל העירייה. משם המשכנו לסיור ברובע היהודי וביקור בבית הכנסת העתיק. לאחר מכן שייט בנהר למשך שעה. בלילה סיור לילי (לאחר מנוחה ארוכה ) גשר קרל, מרכז העתיק ותצפית על המצודה.

יום רביעי – נסענו לפארק המים אקווה פארק. פארק מים מקורה ונחמד מאוד (להביא מנשא מי שמטייל עם תינוקות לא מכניסים עגלות). לקחנו כרטיס של 3 שעות זה הספיק לדעתנו.

יום חמישי – נסיעה באוטובוס של שעתיים וקצת (להזמין יומיים מראשון דרך האתר סוכנות הסטודנטים ) לקרלו וויארי סיור נחמד בעיר וחזרה אחרי ארבע שעות אפשר לוותר לא חובה למרות שהיה נחמד בסה”כ.

יום שישי - סיור מסכם בעיר ביקור ברובע לסר ביקור בקיר של ג'ון לנון, קצת קניות וחזרה לארץ. ממליצים להיכנס לחנות אמילי, חנות צעצועים מאוד מושקעת עם הרבה פעילויות לילדים כמו מגלשה, קרוסלה, קעקועים ועוד ועוד פשוט חוויה גם אם לא קונים כלום.