רומיו - הסעות ברומא ”המלצה מכל הלב“
ממליצה מאוד! קבענו עם רומיו הסעה פרטית לסטורניה. זאת נסיעה ארוכה- שעתיים וחצי. הגיע נהג עם רכב Bmw נוח ומרווח. הנהג היה כל כך נחמד! ממש גנטלמן, עם סבלנות ורגישות מאוד גדולה אלינו. לקח אותנו ל2 מקומות שרצינו להיות בהם, עזר לנו בשמירה על החפצים ואפילו התעקש להזמין אותנו לקפה על חשבונו. ממש ממליצה להזמין הסעה עם רומיו, השירות מאוד מקצועי וברמה גבוהה מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל