ג'ו הסעות בודפשט ”ממליצה מאוד על ג''ו הנהג“
הזמנו את ג''ו להסעה לשדה התעופה לפנות בוקר, התקשורת היתה פתוחה כל הזמן לקראת הנסיעה, הרכב שאסף אותנו היה נקי מרווח והתאים ל6 מזוודות גדולות - ממליצה מאוד על השירות של ג''ו - תענוג!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל