חמאם ארמה ספא אנד טורקיש באט' ”ממליץ בחום“
מקום יפה מאוד, מקבלים נרגילה טובה ושתיה חמה ויש גם מים קרים זמינים. יש מוזיקה נעימה והמקום מעוצב נאה.
קרוב מאוד לכל המלונות באיזור, אורהן הבעלים מתייחס אלינו כמו משפחה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל